Ny dag, nya.... Krämpor!

Juni återhämtade sig rätt bra under dagen. Trött och lite lugnare än vanligt, så det märktes att hon inte va riktigt 100. Vi andra hade känningar men inget som bröt ut! Under em började däremot min förbannade tand att värka! Två gånger har jag vart övertygad att det vart visdomstand på g, och båda gångerna har jag fått slipa ner tanden för att den inte skall skava. Tandläkaren sa att om värken kom tillbaka så måste vi dra ut den, för nu går den inte att slipa på mer! Suck, jag ser tusenlapparna få vingar och flyga rakt ner i tandläkarkassan! :( så jag tuggar värktabletter och ber till högre makter att det är en tillfällig smärta. Idag är vi lediga, iaf jag och barnen. Har ingen aning om vad vi ska fördriva tiden me! Blåser massor ute och alla potentiella fika besök är på jobbet! Det lutar mot en lugn dag på prärien.
(Bilden från i lördags!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0