Det här med nattning.....

Mina barn är två fantastiska små varelser som jag skulle göra allt för. Men vissa kvällar får dom mig att riva mitt hår och allvarligt fundera på att överlämna mig till dom illvilliga trollen i skogen.... Ikväll är en sån kväll!
Mannen är iväg på herrklubb och jag inte i direkt toppform skall då, som dom små damerna är mkt väl medvetna om, natta dom utan att "Björnen" i huset är hemma. Och som man säger, när Björnen är borta dansar råttorna på sängen och det är ungefär det scenario vi har här hemma ikväll! Jag har bönat, vaktat, hotat, surat och vid ett tillfälle rutit ifrån. Nu sitter jag här med en styrketår (koffein) och hoppas att allt dansande och tramsande slutligen skall få dom att däcka i ren utmattning. Om jag då om ett par timmar hittar dom liggandes i märkliga positioner på mattan eller till och med i garderoben så har jag inget problem med detta! Sov för Guds skull!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Heheh..Tokisarna.. Man älskar dom över allt på jord, men ibland känner jag igen det med att lämna bort dom till trollen :)

2013-10-12 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0