Motivation?!

Som en uppföljare till mitt sista inlägg så har jag i 2 dagar lyckats upprätta 2 av mina 3 uppdrag! Träning och kosthållning har gått jättebra! Jag börjar försiktigt, det är kanske det som är svaret? Pw 2 km och löpning 2 km. Både idag och igår! Rökningen går det inte riktigt lika bra med, men förhoppningsvis kommer den  motivationen snart oxå! 
1 steg i taget.... Kanske är det så enkelt att om man skriver det på bloggen till allmän beskådan så har man lixom inget val?! Men, ni kommer aldrig få se hurtiga, självtagna bilder på mig från gymmet.... Jag ser inte riktigt poängen med att fota mig själv "in action" för att andra ska tycka att jag är duktig! Driver man en träningsblogg förstår jag syftet, vill man visa en övning så förstår jag syftet. Men lägga upp bilder enbart för att poängtera att jag är så bra som tränar? Då känns det mer som en egoboost. Och den boosten hoppas jag Kunna få från mig själv, och (förhoppningsvis!) dom förändringar jag uppnår! Men hey, det är jag det! :)
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0