Min stora kärlek!

Tänk att ha sån tur att träffa den människa du vill leva med, och att han dessutom känner likadant... Det måste ju va magi, eller ödet! Jag säger inte att jag är upp över öronen nyförälskad varje dag, men ofta är jag det Och efter snart 8 år tillsammans och 3 knattar så tycker jag att det är helt fantastiskt att känna så! visst kan vägen va guppig ibland men fan alltså, sätter han får mig att känna, har jag aldrig känt förut. Trygg, älskad och dyrbarast i världen. Sättet han tittar på mig, känner mig bättre än nån annan och ändå älskar han mig helt förutsättningslöst. Jag är lyckligt lottad helt enkelt. Jag älskar dig Björn, för allt du är och för allt du gör! DFA 





Kommentarer
Postat av: mamma

vilka fina bilder jag älskar puss muss

2013-09-11 @ 23:45:12
Postat av: Sandra

Åh du, ni är så fina... Kram

2013-09-13 @ 09:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0