Trött!!

Känns som att det är den överhängande känslan just nu! På lördag sticker vi till Kroatien och det skall bli helt underbart! 
Igår hade vi Angelica och Marie här på fika med tillhörande kids. Supermysigt och VARMT! På kvällen testade vi på nyöppnade Route 140 och söndagsmiddagsfolket ger 2 tummar upp! Jag menar, köttbullar, mos, lingon och sås till barnen för 10:-! Kan det bli bättre? Dessutom hur mycket smask som helst. Jag tog en Monroe mix, som bestod av grillad kycklingfilé, halloumi, tzatziki, pommes och sallad. Mkt gott och nära! Kaffet intogs hos Malmros med tillhörande äppelpaj. Bra helg och nu är det måndag igen. Jobb på schemat och för min fysiska hälsas skull hoppas jag på att sluta tidigt för lite träning innan barnen skall hämtas! 
Ha en härlig dag alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0